آگهی فراخوان مزایده تاریخ ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 5270230812 وضعیت: - کشور: نامشخص فروش ضایعات پلیمری واحد نیمه صنعتی شماره ثبت مزایده در سامانه ستاد: 1099090260000002 نحوه دریافت اسناد مزایده: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir* زمان دریافت اسناد مزایده: از تاریخ: 1399/06/19 روز: چهارشنبه ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1399/06/29 روز: شنبه ساعت: 19:00 مبلغ خرید اسناد مزایده: 500,000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: تاریخ: 1399/07/07 روز: دوشنبه ساعت: 19:00 تست من تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27 مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران* محل و زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ: 1399/07/08 روز: سه شنبه ساعت: 10:00 نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: گروه پلی پروپیلن: 1.446.250.000 نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: گروه پلی اتیلن: 990.000.000 تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).* توضیحات: - لازم است مزایده گران اصل مدارک پاکت الف (ودیعه) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند می باشد. - قیمت های فوق، قیمت برآورد پایه کارشناس دادگستری و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. قیمت پیشنهادی تا کمتر از 10 درصد قیمت برآورد کارشناسی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت و به قیمت پیشنهادی که بیش از 10 درصد از قیمت کارشناسی کمتر باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. - پاکت های پیشنهادی متقاضیان هر گروه بصورت مجزا مورد بررسی و تعیین برنده قرار می گیرند. - چنانچه تمایل به شرکت در هر دو گروه را دارید، لازم است مبلغ ودیعه به تفکیک هر گروه ولی در یک پاکت «الف» ارائه شود. - کلیه اقلام موجود در هر گروه بصورت یکجا بفروش می رسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. - برنده مزایده باید حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ برنده در سامانه ستاد، نسبت به واریز وجه مزایده اقدام نماید. - در صورت نیاز به تعویض کیسه ها و بستهبندی ضایعات، کلیه فعالیتهای مربوط به تعویض کیسه های محصولات شامل تأمین کیسه ها و تعویض آنها به عهده و هزینه برنده مزایده است. - لازم است برنده مزایده ظرف مدت دو ماه پس از واریز مبلغ مزایده و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آنها از سایت اقدام نماید. نگهداری کالا بعد از مهلت دو ماهه فوق متضمن هزینه انبارداری خواهد بود که روزانه یک دهم درصد از مبلغ پیشنهادی است. - شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیری مواد تقبل نمی کند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود. - سایر شرایط در اسناد مزایده آمده است. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده¬اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره¬های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تصویر روزنامه تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021*