آگهی فراخوان مزایده

تاریخ ارسال ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 5270230812
وضعیت -
کشور نامشخص

فروش ضایعات پلیمری واحد نیمه صنعتی

1099090260000002

نحوه دریافت اسناد مزایده:

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir*

زمان دریافت اسناد مزایده:

1399/06/19

چهارشنبه

08:00

1399/06/29

شنبه

19:00

500,000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

1399/07/07

دوشنبه

19:00

تست من

تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27
مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران*

محل و زمان بازگشایی پاکت ها:

1399/07/08

سه شنبه

10:00

گروه پلی پروپیلن: 1.446.250.000

گروه پلی اتیلن: 990.000.000

تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).*

توضیحات:

- لازم است مزایده گران اصل مدارک پاکت الف (ودیعه) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021)
- اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند می باشد.
- قیمت های فوق، قیمت برآورد پایه کارشناس دادگستری و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. قیمت پیشنهادی تا کمتر از 10 درصد قیمت برآورد کارشناسی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت و به قیمت پیشنهادی که بیش از 10 درصد از قیمت کارشناسی کمتر باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پاکت های پیشنهادی متقاضیان هر گروه بصورت مجزا مورد بررسی و تعیین برنده قرار می گیرند.
- چنانچه تمایل به شرکت در هر دو گروه را دارید، لازم است مبلغ ودیعه به تفکیک هر گروه ولی در یک پاکت «الف» ارائه شود.
- کلیه اقلام موجود در هر گروه بصورت یکجا بفروش می رسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- برنده مزایده باید حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ برنده در سامانه ستاد، نسبت به واریز وجه مزایده اقدام نماید.
- در صورت نیاز به تعویض کیسه ها و بسته‌بندی ضایعات، کلیه فعالیتهای مربوط به تعویض کیسه های محصولات شامل تأمین کیسه ها و تعویض آنها به عهده و هزینه برنده مزایده است.
- لازم است برنده مزایده ظرف مدت دو ماه پس از واریز مبلغ مزایده و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آنها از سایت اقدام نماید. نگهداری کالا بعد از مهلت دو ماهه فوق متضمن هزینه انبارداری خواهد بود که روزانه یک دهم درصد از مبلغ پیشنهادی است.
- شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیری مواد تقبل نمی کند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود.
- سایر شرایط در اسناد مزایده آمده است.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده¬اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره¬های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.

تصویر روزنامه

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021*