فرم اطلاعات مناقصات

تاریخ ارسال ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۶
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 3168785558
وضعیت -
کشور نامشخص

تجدید مناقصه نگهداری و پشتیبانی شبکه و تجهیزات رایانه ای ستاد و مراکز تهران و ماهشهر

2099090260000009

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir *

زمان دریافت اسناد مناقصه:

1399/04/18

8:00

1399/04/25

16:00

500.000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

16:00

شنبه

1399/05/11

زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج))

11:00

دوشنبه

1399/05/20

نشانی مناقصه گذار:

تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات)

268.600.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)*

توضیحات:

-ارائه گواهینامه معتبر رتبه¬بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی (رتبه 1 تا 5) از شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی الزامی است.
-ملاک انجام ارزیابی کیفی، قرار گرفتن در آخرین لیست (شهریور 98) شرکت های تایید صلاحیت شده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به معاونت حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان حراست نفت است.
-پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید.
-لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021)
-مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد.
-چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده¬اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021

دانلود فرم ارزیابی

دانلود فرم ارزیابی