فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۳ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۱۳ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9701810944 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید دو دستگاه سرور شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000006 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/05/01 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/05/08 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 0 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1403/05/22 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1403/05/23 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1115000000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) a6f70bd6-9d7f-4f36-8733-4e0622babe6f.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 560e5b1a-80db-4662-8107-1913e16390d7.pdf سایر مدارک