فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 7490707550 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: نگهداری و پشتیبانی شبکه و تجهیزات رایانه ای ستاد و مراکز تهران و ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2099090260000002 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1399/03/10 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1399/03/20 ساعت: 16:00 قیمت اسناد مناقصه: 500.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 16:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1399/04/04 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 11:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1399/04/15 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 268.600.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - ارائه گواهی نامه معتبر رتبه بندی و احجراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی (رتبه 1 تا 5) از شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی الزامی است. - ملاک انجام ارزیابی کیفی قرار گرفته در آخرین لیست (شهریور 98) شرکت های تایید صلاحیت شده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به معاونت حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان حراست نفت است. - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید. - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 1c840f24-17df-4ff7-8ca3-beffd2910076.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک