فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۰ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9767957317 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید دو دستگاه سرور برای مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000014 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/04/03 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/04/11 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1402/04/25 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1402/05/09 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: مبلغ 863.438.000 ریال بر اساس نرخ خرید حواله یورو در سامانه www.sanarate.ir در تاریخ 21/03/1402 توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 6b543563-354d-4435-9f52-0b2b3864edd4.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 3e347a32-1b70-4271-8da0-41679f39b0f6.pdf سایر مدارک