فرم اطلاعات مناقصات

تاریخ ارسال ۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۰
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 9767957317
وضعیت -
کشور نامشخص

خرید دو دستگاه سرور برای مرکز ماهشهر

2002090260000014

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir *

زمان دریافت اسناد مناقصه:

1402/04/03

08:00

1402/04/11

19:00

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

19:00

یکشنبه

1402/04/25

زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج))

8:00

دوشنبه

1402/05/09

نشانی مناقصه گذار:

تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات)

مبلغ 863.438.000 ریال بر اساس نرخ خرید حواله یورو در سامانه www.sanarate.ir در تاریخ 21/03/1402

توضیحات:

- لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند.

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021
*

دانلود فرم ارزیابی

دانلود فرم ارزیابی