فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۴ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3477046058 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید خرید لولههای کاندوئیتو اتصالات U-bolt شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000039 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/06/07 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/06/14 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1401/06/30 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: شنبه تاریخ: 1401/07/23 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.800.000.000 ریال (این ضمانتنامه از تاریخ صدور باید به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و بنا به درخواست کتبی دستگاه مناقصهگزار باید به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.) توضیحات: توضیحات: - زمان بازگشایی پاکات ج، روز جلسه بازگشایی پاکات الف و ب اعلام خواهد شد. - پیشنهاد قیمت به صورت ریالی اخذ خواهد شد. پرداخت مبالغ قرارداد به صورت ریالی و در صورتی که اقلام از داخل ایران تامین نشوند، بر مبنای ارزش یورو در زمان پرداخت و به نرخ لحظه ای خرید حواله یورو اعلام شده در سامانه نیما بانک مرکزی خواهد بود. - این مناقصه با رعایت قانون ”حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی“ برگزار میشود، از اینرو در صورت وجود پیشنهاد از شرکتهای ثبت شده در سامانه توانیران یا شرکتها و مؤسسات دانش بنیان، پیشنهاد تأمینکنندگان اقلام ساخت خارج از کشور کنار گذاشته میشوند. در غیر اینصورت پس از اخذ مجوزهای لازم، پیشنهادهای تامینکنندگان اقلام خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. - جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (65 امتیاز) را کسب کند. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: 88607074-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 60 روز از آخرین مهلت امکان تغییر پاکت ج خواهد بود. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، برای انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 97d44e30-baef-43f3-958b-013107308a81.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک b19f82d8-3193-407f-83bb-4d605f67d335.pdf سایر مدارک