فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 1020970359 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید یک دستگاه اسمز معکوس (RO) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000033 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/06/19 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/06/28 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1402/07/15 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: شنبه تاریخ: 1402/07/29 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.050.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) fe57b9ac-2247-4a65-a4a4-09ef1dac7246.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 03f67ee7-0886-4731-8275-1cc3367a2944.pdf سایر مدارک