فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۵ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۸ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3484440660 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: نگهداری و پشتیبانی شبکه و تجهیزات رایانهای ستاد و مراکز تهران و ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2000090260000015 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1400/05/04 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1400/05/11 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1400/05/25 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1400/06/09 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 524.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - ارائه گواهینامه معتبر رتبهبندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی (رتبه 1 تا 5) از شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی الزامی است. - ملاک انجام ارزیابی کیفی، قرار گرفتن در آخرین لیست (اردیبهشت 1400) شرکتهای تایید صلاحیت شده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به معاونت حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان حراست نفت است. - پاکت پیشنهادی مناقصهگری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید. - لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز خواهد بود. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، برای انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه فرمایید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 5089adab-f29d-46f2-bc88-9024d68cdacf.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک