فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 6918643952 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تأمین غذای کارکنان مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2099090260000011 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1399/04/30 ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1399/05/06 ساعت: 16:00 قیمت اسناد مناقصه: 500.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 16:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1399/05/20 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 10:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1399/05/28 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 738.020.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: -پاکت پیشنهادی مناقصهگری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب کند. -لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال فرمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) -مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز خواهد بود. -چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، جهت انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه کنید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) eeccc28a-4138-42e4-9a7e-7563eeab28ac.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک