فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9579849339 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خدمات نقلیه مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000050 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/10/10 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/10/18 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 0 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1402/11/02 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1402/11/03 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 3.887.100.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 27dc17ee-4ee0-44fd-a416-5e3e75851945.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک c03acc95-0e15-4c41-9444-d136f297bc9d.pdf سایر مدارک