فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۶ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 6976598274 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید 11 عدد MFC شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000025 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/05/15 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/05/22 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 100.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: روز: تاریخ: زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:15 روز: دوشنبه تاریخ: 1402/06/06 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: مبلغ 2.052.450.000 ریال توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) c70a75fc-9bd3-4427-a809-6986a88b31f6.pdf آگهی منافصه e3ab1fbe-d1b4-4bac-a071-7e486ba5f2fd.pdf دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 24a0e94e-b426-4d45-8dd2-ee1ae9143248.pdf سایر مدارک