آگهی فراخوان مزایده تاریخ ارسال: ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۷ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 2628972041 وضعیت: - کشور: نامشخص " فروش ضایعات پلیمری واحد نیمه صنعتی " شماره ثبت مزایده در سامانه ستاد: 1099090260000001 نحوه دریافت اسناد مزایده: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir* زمان دریافت اسناد مزایده: از تاریخ: 1399/05/15 روز: چهارشنبه ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1399/05/22 روز: چهارشنبه ساعت: 19:00 مبلغ خرید اسناد مزایده: 500,000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: تاریخ: 1399/06/02 روز: یکشنبه ساعت: 19:00 تست من تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27 مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران* محل و زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ: 1399/06/03 روز: دوشنبه ساعت: 10:00 نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: پلیپروپیلن مبلغ 2.790.187.500 ریال نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: پلیاتیلن مبلغ 2.643.750.000 ریال است. تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).* توضیحات: نوع تضمین: (الف: ضمانتنامه بانکی و ضمانتنامههای صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی مورد تأیید بانک مرکزی. ب: اصل فیش واریز وجه نقد به شماره حساب IR960100004001045404016095 با شناسهی واریز 385105374295110850000000000133 نزد بانک مرکزی به نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی) - لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (ودیعه) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند میباشد. قیمتهای فوق، قیمت برآورد پایه کارشناسی و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. به قیمت پیشنهادی که از قیمت کارشناسی کمتر باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. - پاکتهای پیشنهادی متقاضیان هر گروه بصورت مجزا مورد بررسی و تعیین برنده قرار میگیرند. - چنانچه تمایل به شرکت در هر دو گروه را دارید، لازم است مبلغ ودیعه به تفکیک هر گروه ولی در یک پاکت «الف» ارائه شود. - کلیه اقلام موجود در هر گروه بصورت یکجا بفروش میرسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. - برنده مزایده باید حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ اعلام برنده، نسبت به واریز وجه مزایده اقدام نماید. - در صورت نیاز به تعویض کیسهها و بستهبندی ضایعات، کلیه فعالیتهای مربوط به تعویض کیسههای محصولات شامل تأمین کیسهها و تعویض آنها بر عهده و هزینه برنده مزایده است. - لازم است برنده مزایده ظرف مدت دو ماه پس از واریز مبلغ قرارداد و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آنها از سایت اقدام نماید. نگهداری کالا بعد از مهلت دو ماهه فوق متضمن هزینه انبارداری خواهد بود که روزانه یک دهم درصد از مبلغ پیشنهادی است. - شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیری مواد تقبل نمیکند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود. - سایر شرایط در اسناد مزایده آمده است. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، جهت انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تصویر روزنامه c850a0d7-76c1-4e05-a227-1fbac141d101.pdf تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021*