آگهی فراخوان مزایده

تاریخ ارسال ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۷
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 2628972041
وضعیت -
کشور نامشخص

" فروش ضایعات پلیمری واحد نیمه صنعتی "

1099090260000001

نحوه دریافت اسناد مزایده:

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir*

زمان دریافت اسناد مزایده:

1399/05/15

چهارشنبه

8:00

1399/05/22

چهارشنبه

19:00

500,000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

1399/06/02

یکشنبه

19:00

تست من

تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27
مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران*

محل و زمان بازگشایی پاکت ها:

1399/06/03

دوشنبه

10:00

پلی‌پروپیلن مبلغ 2.790.187.500 ریال

پلی‌اتیلن مبلغ 2.643.750.000 ریال است.

تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).*

توضیحات:

نوع تضمین: (الف: ضمانت‌نامه بانکی و ضمانت‌نامه‌های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی مورد تأیید بانک مرکزی. ب: اصل فیش واریز وجه نقد به شماره حساب IR960100004001045404016095 با شناسه‌ی واریز 385105374295110850000000000133 نزد بانک مرکزی به نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی)
- لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (ودیعه) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021)
- اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند میباشد.
قیمتهای فوق، قیمت برآورد پایه کارشناسی و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. به قیمت پیشنهادی که از قیمت کارشناسی کم‌تر باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پاکتهای پیشنهادی متقاضیان هر گروه بصورت مجزا مورد بررسی و تعیین برنده قرار میگیرند.
- چنانچه تمایل به شرکت در هر دو گروه را دارید، لازم است مبلغ ودیعه به تفکیک هر گروه ولی در یک پاکت «الف» ارائه شود.
- کلیه اقلام موجود در هر گروه بصورت یکجا بفروش میرسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- برنده مزایده باید حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ اعلام برنده، نسبت به واریز وجه مزایده اقدام نماید.
- در صورت نیاز به تعویض کیسهها و بسته‌بندی ضایعات، کلیه فعالیتهای مربوط به تعویض کیسههای محصولات شامل تأمین کیسهها و تعویض آنها بر عهده و هزینه برنده مزایده است.
- لازم است برنده مزایده ظرف مدت دو ماه پس از واریز مبلغ قرارداد و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آنها از سایت اقدام نماید. نگهداری کالا بعد از مهلت دو ماهه فوق متضمن هزینه انبارداری خواهد بود که روزانه یک دهم درصد از مبلغ پیشنهادی است.
- شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیری مواد تقبل نمیکند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود.
- سایر شرایط در اسناد مزایده آمده است.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، جهت انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.

تصویر روزنامه

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021*