فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9044034668 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید37 عدد کنترل ولو شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000055 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/08/02 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/08/11 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1401/08/30 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/09/15 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 4.125.000.000ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - زمان بازگشایی پاکات ج، روز جلسه بازگشایی پاکات الف و ب اعلام خواهد شد. - این مناقصه با رعایت قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" برگزار می شود. - جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب کند. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: 88607074-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 60 روز از آخرین مهلت امکان تغییر پاکت ج خواهد بود. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، برای انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت¬نام: 88969737 و 85193768 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 707f8d72-2fb3-4ff9-916f-2d7894a730cd.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک d9b27b04-9e92-483b-afb7-276d068415b7.pdf سایر مدارک