فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 4106655355 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید 4200 کیلوگرم دی اتیل آلومینیوم کلراید شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2099090260000033 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1399/11/12 ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1399/11/19 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 500.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1399/12/05 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 11:00 روز: شنبه تاریخ: 1399/12/16 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 350.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - پیشنهاد قیمت بصورت ریالی اخذ خواهد شد. پرداخت مبالغ قرارداد بصورت ریالی و بر مبنای ارزش یورو در زمان پرداخت و به نرخ لحظه ای خرید حواله یورو اعلام شده در سامانه نیما بانک مرکزی خواهد بود. - نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (65 امتیاز) را کسب نماید. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 45 روز می باشد. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) fde973e3-66e4-4e90-9dcd-bb69b2a649f9.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک