فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۴ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 2651622537 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تأمین غذای کارکنان مرکز ماهشهر (ماهیانه حداقل 3180 پرس نهار، 750 پرس شام، 750 پرس صبحانه، 750 پرس نیمه شب، و در ماه مبارک رمضان 750 پرس سحر، 750 پرس افطاری، 750 پرس نیمهشب) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000014 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/03/08 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/03/19 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: پنجشنبه تاریخ: 1401/04/02 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 11:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1401/04/15 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 2.242.000.000 ریال (این ضمانتنامه از تاریخ صدور باید به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و بنا به درخواست کتبی دستگاه مناقصهگزار باید به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.) توضیحات: توضیحات: - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 18f404d3-37a2-4a07-ab88-67f966898b29.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک