فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۱ دی ۱۴۰۳ ۱۳:۲۱ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9977509673 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید مناقصه خرید اقلام لوله و اتصالات شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000019 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/10/11 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/10/18 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1403/11/03 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: شنبه تاریخ: 1403/11/20 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: نوع تضمین مطابق بند الف ماده 5 آیین¬نامه تضمین معاملات دولتی و مبلغ 5.500.000.000 ریال توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88613966-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک b3f0fd9a-d565-4854-b1dc-cb637bc29295.pdf سایر مدارک