فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۴ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 1499094637 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید مناقصه خرید یازده عدد MFC شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000038 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/07/24 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/08/01 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1402/08/15 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1402/08/30 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.966.805.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88613966-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) ce16e462-0601-4496-a897-6875da1d33fc.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک b425676a-96d1-43b7-9bd8-b8f90cfe6494.pdf سایر مدارک