فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 4641782801 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید قطعات یدکی (تجهیزات) سیستم کنترلی شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000028 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/05/22 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/05/29 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1402/06/12 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:15 روز: دوشنبه تاریخ: 1402/06/13 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 777.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 8d616439-58e0-42e4-83f3-d0d6fdc99cb9.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 7f5ab234-fe1e-47a4-acdc-92a17eed9b7f.pdf سایر مدارک