فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲ دی ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 8799507438 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید یک دستگاه کروماتوگرافی گازی شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000018 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/09/25 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/10/02 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1403/10/16 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1403/11/02 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: نوع تضمین مطابق بند الف ماده 5 آیین¬نامه تضمین معاملات دولتی و مبلغ 3.115.000.000 ریال توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88613966-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 351b12cd-6d52-4894-993c-261c9ef679f7.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک bda718a9-0fec-4fee-b22f-d9ead30774f1.pdf سایر مدارک