فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3484031241 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید پنج عدد پمپ رفت و برگشتی شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000067 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/09/07 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/09/15 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/09/29 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/10/13 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.100.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - زمان بازگشایی پاکات ج، روز جلسه بازگشایی پاکات الف و ب اعلام خواهد شد. - این مناقصه با رعایت قانون ”حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی“ برگزار میشود. - جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصهگری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز)را کسب کند. - لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: 88607074-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 60 روز از آخرین مهلت امکان تغییر پاکت ج خواهد بود. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، برای انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبتنام: 88969737 و 85193768 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 148726e3-1341-4535-92b5-78a7287e89a7.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 31a12d2d-6908-4fae-b965-8d3fe82e9c07.pdf سایر مدارک