فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3098869930 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید خرید دو دستگاه سرور برای مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000024 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/05/15 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/05/22 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1000000ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1402/06/05 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1402/06/21 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 871.104.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) f8270760-31a0-424c-b62e-89ad2dac5bd0.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 3efc7e63-a5c9-4df1-b4a9-22fc158e46dd.pdf سایر مدارک