فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۱ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 6340695424 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید خرید 13 عدد همزن صنعتی (Mixer) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000037 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/05/29 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/06/05 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1401/06/19 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 11:00 روز: شنبه تاریخ: 1401/07/09 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.175.000.000ریال (این ضمانتنامه از تاریخ صدور باید به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و بنا به درخواست کتبی دستگاه مناقصهگزار باید به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.) توضیحات: توضیحات: - زمان بازگشایی پاکات ج، روز جلسه بازگشایی پاکات الف و ب اعلام خواهد شد. - پیشنهاد قیمت به صورت ریالی اخذ خواهد شد. پرداخت مبالغ قرارداد به صورت ریالی و در صورتی که اقلام از داخل ایران تامین نشوند، بر مبنای ارزش یورو در زمان پرداخت و به نرخ لحظه ای خرید حواله یورو اعلام شده در سامانه نیما بانک مرکزی خواهد بود. - این مناقصه با رعایت قانون ”حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی“ برگزار میشود، از اینرو در صورت وجود پیشنهاد از شرکتهای ثبت شده در سامانه توانیران یا شرکتها و مؤسسات دانش بنیان، پیشنهاد تأمینکنندگان اقلام ساخت خارج از کشور کنار گذاشته میشوند. در غیر اینصورت پس از اخذ مجوزهای لازم، پیشنهادهای تامینکنندگان اقلام خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. - جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب کند. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: 88607074-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 60 روز از آخرین مهلت امکان تغییر پاکت ج خواهد بود. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، برای انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 44778894-7e91-4c7f-b954-81c449f8c100.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک b514176a-8399-4688-9d88-d13fc502dd1f.pdf سایر مدارک