فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 2043568643 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید قطعات برای تکمیل تابلوهای سیستم کنترل واحد- تجدید شده شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000013 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/07/01 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/07/10 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1403/07/24 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: چهارشنبه تاریخ: 1403/08/09 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 17.000.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 67186cb2-d9bd-4579-9d2b-93107436a96b.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 3475a33a-d117-4f8a-90ab-6ac690bf5e1e.pdf سایر مدارک