فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۹ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 8442523301 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید قطعات برای تکمیل تابلوهای سیستم کنترل واحد شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000010 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/05/06 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/05/13 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1403/05/27 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:30 روز: شنبه تاریخ: 1403/06/17 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 17.000.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 8502cb9f-13ab-4281-99da-8bd01c247746.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک a18fff3f-525f-48ef-bcc9-64083b11f497.pdf سایر مدارک