فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۳ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 5573030856 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خدمات نگهبانی (تهران، اراک، ماهشهر و عسلویه) خود (38 نفر) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000063 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/09/01 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/09/08 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/09/22 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: چهارشنبه تاریخ: 1401/10/07 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 6.126.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - در این مناقصه، ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده، گواهیهای تأیید صلاحیت پیمانکاری و صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط مناقصهگران الزامی است. - شرح خدمات و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است. - پاکت پیشنهادی مناقصهگری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (60امتیاز) را کسب کند. - لازم است مناقصهگران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکتهای ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: 88607072-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز از آخرین مهلت امکان تغییر پاکت ج خواهد بود. چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهاید، برای انجام مراحل عضویت با شمارههای: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبتنام: 88969737 و 85193768 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک c16b5243-7072-4d7c-b61a-37fffd0be96a.pdf سایر مدارک