فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۴ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 4777505045 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خدمات نگهبانی (تهران، اراک، ماهشهر و عسلویه) - 38 نفر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000071 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/10/03 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/10/12 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1401/10/26 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/10/27 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 6.126.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک a8d22ab4-5590-4f2b-bde6-449113cbb51d.pdf سایر مدارک