فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲ دی ۱۴۰۳ ۱۰:۱۴ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 2506171858 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید خدمات پشتیبانی ستاد و مرکز تهران شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000017 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/09/24 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/10/01 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1403/10/15 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: دوشنبه تاریخ: 1403/11/01 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: نوع تضمین مطابق بند الف ماده 5 آیین¬نامه تضمین معاملات دولتی و مبلغ 24.595.000.000 ریال توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88613966-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 82970f86-89a8-489d-bb4f-1b1f89fb6bfc.pdf سایر مدارک