فرم اطلاعات مناقصات

تاریخ ارسال ۲ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 2367504681
وضعیت -
کشور نامشخص

خرید یک دستگاه Forklift Truck به شماره درخواست FDD-9900012 با ظرفیت 5 تن

2099090260000003

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir *

زمان دریافت اسناد مناقصه:

1399/04/02

8:00

1399/04/09

16:00

500.000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

16:00

شنبه

1399/04/28

زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج))

10:00

یکشنبه

1399/05/05

نشانی مناقصه گذار:

تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات)

325.0000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)*

توضیحات:

-زمان بازگشایی پاکات ج، روز جلسه بازگشایی پاکات الف و ب اعلام خواهد شد.
- پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حدنصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید.
- لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند.
- مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021
*

دانلود فرم ارزیابی

دانلود فرم ارزیابی