فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۶ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9913874888 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خدمات پژوهشی (MC) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1398/11/26 ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1398/12/05 ساعت: 16:00 قیمت اسناد مناقصه: 500.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 16:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1398/12/12 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 17:00 روز: شنبه تاریخ: 1398/12/14 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: ؟ ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) آگهی منافصه 4e2ed2e0-6789-413c-b25d-5fd1684881c4.pdf دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک