فرم اطلاعات مناقصات

تاریخ ارسال ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 4735960192
وضعیت -
کشور نامشخص

خرید سه دستگاه سرور برای ستاد (تجدید شده)

2002090260000054

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir *

زمان دریافت اسناد مناقصه:

1402/10/18

08:00

1402/10/25

19:00

0 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

19:00

سه شنبه

1402/11/10

زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج))

08:30

چهارشنبه

1402/11/11

نشانی مناقصه گذار:

تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات)

2.103.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)*

توضیحات:

- لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند.

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021
*

دانلود فرم ارزیابی

دانلود فرم ارزیابی