فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 4735960192 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید سه دستگاه سرور برای ستاد (تجدید شده) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000054 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/10/18 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/10/25 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 0 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1402/11/10 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: چهارشنبه تاریخ: 1402/11/11 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 2.103.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 130a7314-d476-4384-8efb-607b8b049f01.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 2ee70e2a-28cf-4675-959a-0ad8a3fdf925.pdf سایر مدارک