فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 6230212126 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید 10 عدد لول ترنسمیتر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2001090260000077 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1401/11/08 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1401/11/16 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: سه شنبه تاریخ: 1401/12/02 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 8:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1401/12/03 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 850.000.000 ریال توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) c80d6d63-cd2d-4679-a5d2-88ca9f179f5b.pdf آگهی منافصه 00a99df2-ea73-4898-8a91-7a41be497244.pdf دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک c30ae4f3-543c-4ade-b78a-44715ea93504.pdf سایر مدارک