فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9168186452 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید خدمات پژوهشی شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2000090260000010 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1400/04/07 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1400/04/15 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1400/04/26 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 14:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1400/04/28 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: ؟ ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - به مشاورانی که در ارزیابی کیفی حداقل 60 امتیاز کسب کنند، برای ارائه (RFP) دعوتنامه ارسال خواهد شد. - اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار: آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - اطلاعات سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده¬اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 7e984a4f-630b-4d11-9b61-97830fc51945.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک