آگهی فراخوان مزایده

تاریخ ارسال ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 8811548732
وضعیت -
کشور نامشخص

مزایده فروش ضایعات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین واحد نیمه صنعتی (مرکز اراک)

1000090260000001

نحوه دریافت اسناد مزایده:

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir*

زمان دریافت اسناد مزایده:

1400/08/16

یکشنبه

08:00

1400/08/30

یکشنبه

19:00

1.000.000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

1400/09/14

یکشنبه

19:00

تست من

تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27
مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران*

محل و زمان بازگشایی پاکت ها:

1400/09/15

دوشنبه

08:30

تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).*

توضیحات:

مبلغ ودیعه و نحوه واریز:
برای پارتی شماره 1100090260000001 مبلغ.885.000.000 ریال
برای پارتی شماره 1100090260000002 مبلغ 1.927.000.000 ریال
برای پارتی شماره 1100090260000003 مبلغ243.000.000 ریال
ودیعه می‌تواند در قالب یکی از موارد زیر ارائه شود:
(الف: ضمانت‌نامه بانکی و ضمانت‌نامه‌های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی مورد تأیید بانک مرکزی. ب: اصل فیش واریز وجه نقد به شماره حساب IR960100004001045404016095 با شناسه‌ی واریز 385105374295110850000000000133 نزد بانک مرکزی به نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی)
توضیحات:
- لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (ودیعه) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021)
- اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند می باشد.
- قیمت های فوق، قیمت برآورد پایه کارشناس دادگستری و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. به قیمت پیشنهادی که از قیمت کارشناسی کمتر باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- کلیه اقلام هر پارتی بصورت یکجا بفروش می¬رسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- برنده هر پارتی از مزایده می‌تواند حداکثر ظرف مدت 30 روز پس از مهلت ارائه ضمانت‌نامه انجام تعهدات نسبت به واریز مبلغ پیشنهادی برای آن پارتی در سامانه ستاد، اقدام نماید.
- در صورت نیاز به تعویض کیسه ها و بسته‌بندی ضایعات، کلیه فعالیتهای مربوط به تعویض کیسه¬های محصولات شامل تأمین کیسه ها و تعویض آنها به عهده و هزینه برنده مزایده است.
- لازم است برنده مزایده ظرف مدت یک‌ ماه پس از اعلام مجوز خروج کالا و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آن‌ها از سایت اقدام نماید.
- شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیریمواد تقبل نمی¬کند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود.
- سایر شرایط در اسناد مزایده آمده است.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.

تصویر روزنامه

تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021*