فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲ بهمن ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 5354969740 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید خدمات راهبری و پشتیبانی از دستگاهها، دموها، پایلوتها، ستآپها و تجهیزات شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000024 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/11/01 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/11/10 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 0 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1403/11/27 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: یک شنبه تاریخ: 1403/11/28 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 220،700،144،646 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 34b06861-d917-48d1-93aa-1c3592b807fe.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک d18ee330-a682-4abc-8aab-0c8a403d4dc5.pdf سایر مدارک dab30089-6439-45ec-9598-6f550ff0ce21.pdf