فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9433974468 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید 12 عدد شیر کنترل فشار (PCV) شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2002090260000044 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1402/09/07 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1402/09/15 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 1.000.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: چهارشنبه تاریخ: 1402/09/29 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:00 روز: شنبه تاریخ: 1402/10/02 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 1.200.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 47500729-84f6-498c-b65c-6875d75c9f99.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک cc553d4c-7c7c-4eb2-8994-33537687d085.pdf سایر مدارک