فرم اطلاعات مناقصات

تاریخ ارسال ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
فرستنده فرم کاربر گمنام
شماره پیگیری 2044903041
وضعیت -
کشور نامشخص

خرید انواع سینی و لدر فاز گازی واحد پلی‌اتیلن/پلی‌پروپیلن

2000090260000054

از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir *

زمان دریافت اسناد مناقصه:

1400/11/04

08:00

1400/11/11

19:00

1.000.000 ریال

مهلت زمانی ارسال پیشنهادات:

19:00

چهارشنبه

1400/11/27

زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج))

11:00

شنبه

1400/12/07

نشانی مناقصه گذار:

تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات)

2.150.000.000 ریال (این ضمانت‌نامه از تاریخ صدور باید به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و بنا به درخواست کتبی دستگاه مناقصه‌گزار باید به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.)

توضیحات:

- جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس www.npc-rt.ir قابل مشاهده است.
- پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نماید.
- لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021)
- مدت اعتبار پیشنهادات 60 روز می باشد.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 1456-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید.


تلفن تماس: 88607072-021
فاکس: 88607078-021
*

دانلود فرم ارزیابی

دانلود فرم ارزیابی