آگهی فراخوان مزایده تاریخ ارسال: ۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 6615205830 وضعیت: - کشور: نامشخص "فروش محصولات و ضایعات (غیراستاندارد) پلیمری واحد نیمه صنعتی" شماره ثبت مزایده در سامانه ستاد: 1098090260000003 نحوه دریافت اسناد مزایده: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir* زمان دریافت اسناد مزایده: از تاریخ: 1398/12/06 روز: سه شنبه ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1398/12/14 روز: چهارشنبه ساعت: 16:00 مبلغ خرید اسناد مزایده: 500,000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: تاریخ: 1398/12/24 روز: شنبه ساعت: 16:00 تست من تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازی جنوبی- کوچه سرو- پلاک 27 مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران* محل و زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ: 1398/12/25 روز: یکشنبه ساعت: 10:00 نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: برای گروه پلی پروپیلن: 3.723.900.000 ریال تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین¬نامه می-باشد).* توضیحات: -لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات به آدرس: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) -اقلام موضوع مزایده در مرکز اراک این شرکت واقع در اراک- کیلومتر 21 جاده بروجرد- جنب پتروشیمی شازند می باشد. - قیمت های فوق، قیمت برآورد پایه کارشناسی و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. به پیشنهادات تا کمتر از 10 درصد قیمت برآورد کارشناسی ترتیب اثر داده خواهد شد و چنانچه قیمت پیشنهادی بیش از 10 درصد از قیمت کارشناسی کمتر باشد، مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت. - پاکت های پیشنهادی متقاضیان هر گروه بصورت مجزا مورد بررسی و تعیین برنده قرار می گیرند. -چنانچه تمایل به شرکت در هر دو گروه را دارید، لازم است تضامین فرآیند ارجاع کار به تفکیک هر گروه ولی در یک پاکت «الف» ارائه شود. -کلیه اقلام موجود در هر گروه بصورت یکجا بفروش می رسد، لذا به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. - برنده مزایده باید حداکثر ظرف مدت 10 روز از تاریخ ابلاغ قرارداد، نسبت به واریز وجه مزایده اقدام نماید. -لازم است برنده مزایده ظرف مدت یک ماه پس از واریز مبلغ قرارداد و در ساعات اداری نسبت به بارگیری مواد و خروج آنها از سایت اقدام نماید. نگهداری کالا بعد از مهلت یک ماهه فوق متضمن هزینه انبارداری خواهد بود که روزانه به ازای هر تن 40.000 ریال از خریدار اخذ خواهد گردید. -شرکت هیچگونه تعهدی جهت تامین لیفتراک و کفی و نیروی انسانی جهت بارگیری مواد تقبل نمی کند و هزینه بارگیری، حمل، هرگونه مالیات و عوارض متعلقه در ارتباط با این مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود. -مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد. -چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده¬اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تصویر روزنامه تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021*