فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3510618910 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خدمات تأمین غذای کارکنان مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000004 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/04/03 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/04/11 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 0 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1403/04/30 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: یک شنبه تاریخ: 1403/04/31 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 6.382.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 96998209-8646-49ff-bc8f-7539b0ce0c5f.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 1f8e4bd5-3939-405b-96c8-f104889a978c.pdf سایر مدارک