فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 3273530106 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: تجدید خدمات نقلیه مرکز ماهشهر شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2099090260000021 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1399/08/21 ساعت: 8:00 تا تاریخ: 1399/09/01 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: 500.000 ریال مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: یکشنبه تاریخ: 1399/09/16 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 10:00 روز: دوشنبه تاریخ: 1399/09/24 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 791.500.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - پاکت پیشنهادی مناقصه گری گشوده خواهد شد که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی (55 امتیاز) را کسب نماید. - لازم است مناقصه گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. (تلفن تماس: 88607072-021) - مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد. - چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده اید، جهت انجام مراحل عضویت با شماره های: مرکز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه نمایید. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88607078-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) 274f11a4-5fe3-419c-ba63-2abc0f7bffec.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک سایر مدارک