فرم اطلاعات مناقصات تاریخ ارسال: ۲۶ آبان ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ فرستنده فرم: کاربر گمنام شماره پیگیری: 9204963551 وضعیت: - کشور: نامشخص موضوع مناقصه: خرید اقلام لوله و اتصالات شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: 2003090260000015 نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir * زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ: 1403/08/26 ساعت: 08:00 تا تاریخ: 1403/09/03 ساعت: 19:00 قیمت اسناد مناقصه: مهلت زمانی ارسال پیشنهادات: ساعت: 19:00 روز: شنبه تاریخ: 1403/09/17 زمان بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی (زمان و محل بازگشایی پاکت های (الف، ب و ج)) ساعت: 08:30 روز: سه شنبه تاریخ: 1403/10/04 نشانی مناقصه گذار: تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سرو، پلاک 27 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، واحد 4 (کمیسیون مناقصات) نوع و مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: 5.500.000.000 ریال (تضامین قابل قبول، یکی از تضامین معتبر در آئین نامه می باشد)* توضیحات: توضیحات: - لازم است مناقصه¬گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت-های ارزیابی کیفی به آدرس تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیرازجنوبی- کوچه سرو- پلاک 27- دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال نمایند. تلفن تماس: 88607072-021 فاکس: 88613966-021 * دانلود فرم ارزیابی مشخصات فنی (دیتا شیت) ddc8445f-35e0-40cb-9f63-f3ef89fafa3b.pdf آگهی منافصه دانلود فرم ارزیابی سایر مدارک 0815bdb9-961f-4ceb-aa83-d11f9ff8c51c.pdf سایر مدارک